Det Var Det Min Ven servicerer erhvervslivet med individuel erhvervsrengøring målrettet kundens specifikke behov. Vi dækker Storkøbenhavn og omegn, og hos os går kvalitetsrengøring og lave priser hånd i hånd.

Kvalitet er altafgørende, når det kommer til erhvervsrengøring, men kravene varierer fra person til person, og derfor kan det være svært at udarbejde en standardiseret rengøringsløsning, der passer til alle og enhver.

Hos Det Var Det Min Ven har vi valgt at vende den udfordring på hovedet: Hvis det er svært at lave standardløsninger, hvad kan vi så gøre i stedet? – og svaret er enkelt: Individuel erhvervsrengøring.

Vælger du os som din samarbejdspartner, udvikler vi en rengøringsplan, der bygger på dine specifikke behov. Det betyder, at du sætter kravene, og vi sørger for at leve op til dem. Det kan vi gøre, fordi ord som stabilitet og fleksibilitet er gennemgående i hele organisationen, hvor vi arbejder med en smal ledelse, der har mange års erfaring fra rengøringsbranchen og en stabil medarbejderstab, der sætter pris på at yde en god service hver dag.

✓ Tillid og gensidig respekt er nøgleordene

Vores koncept bygger på individuelle rengøringsløsninger, og kundens fulde tilfredshed er naturligvis omdrejningspunktet for alt, hvad vi laver – det er en fast del af vores service. 

Når du overlader kontorlandskabet, ejendommen eller værkstedet til et rengøringsfirma, så stoler du 100% på de mennesker, der møder op på adressen. Erhvervsrengøring er langt hen ad vejen et spørgsmål om tillid, og netop derfor er det et af nøgleordene hos Det Var Det Min Ven. Vi bruger udelukkende dygtige medarbejdere med erfaring inden for rengøringsbranchen, og vi sørger for løbende efteruddannelse og forebyggelse af arbejdsrelaterede skader og lidelser hos vores medarbejdere, så du kan stole på, at vi gør det bedste – både for dig og vores ansatte.

Respekt er et andet af de nøgleord, der karakteriserer Det Var Det Min Ven. Respekt for kunden, respekt for hinanden og respekt for arbejdet. Det kommer til udtryk i en medarbejderstab, der trives indbyrdes og værdisætter deres arbejde hos os, og rent praktisk vil du bemærke respekten i forhold til de produkter, vi bruger, når vi gør rent.

Økologiske og miljøvenlig produkter er uomtvisteligt et omdrejningspunkt i vores arbejde, og det er det af flere forskellige årsager, der alle tager udgangspunk i netop respekt: Vi respekterer dig og din virksomhed og ønsker ikke at skade indeklimaet, vi respekterer vores medarbejdere og ønsker ikke at udsætte dem for farlige kemikalier og vi respekterer miljøet.

Kundeudtalelser

✓ Undgå et dårligt indeklima

Erhvervsrengøring – hvadenten det er hele ejendomme, kontorlandskaber eller produktionslokaler – kræver særlige kompetencer og en grundig uddannelse i specifikke faktorer. Vores medarbejdere er uddannede, og de bliver trænet i de opgaver, de skal varetage, så de kan løse dem effektivt hver gang, og du kan roligt overlade rengøringsopgaverne til os.

På de fleste arbejdspladser er rengøring et fælles ansvar i den forstand, at nogle områder kræver en indsats fra de ansatte. Prioriterer I den daglige rengøring korrekt – og overlader I de resterende opgaver til os – kan I få et sundt og rart indeklima, der øger produktiviteten og trivslen hos de ansatte.

Men hvad karakteriserer et dårligt indeklima på arbejdspladsen? – og hvad kan I gøre for at forebygge det?

Når mange mennesker færdes på samme sted i mange timer, vil der uundgåeligt opstå både rod og støv. Et højt indhold af støv i luften kan give symptomer som irritation i øjne, næse og luftveje, ligesom træthed, hovedpine og koncentrationsbesvær er et tilbagevendende problem i et dårligt indeklima. Den bedste måde at bekæmpe støv i luften er grundig og jævnlig støvsugning, ligesom alle flader jævnligt skal tørres af. 

Samtidig er kemikalier, parfume og duftstoffer medvirkende til et dårligt indeklima, og derfor er det vigtigt med en god udluftning, ligesom det er helt essentielt, at de rengøringsmidler der anvendes, ikke indeholder parfume, organiske opløsningsmidler eller andre skadelige kemiske stoffer. 

Som virksomhed kan I påvirke hinanden til indbyrdes at sørge for orden på arbejdspladsen. Det efterlader både et mere behageligt arbejdsrum, men det letter også opgaven for rengøringspersonalet, når de kommer for at løse deres del af opgaven. Hos Det Var Det Min Ven bruger vi miljøvenlige og økologiske rengøringsprodukter, så vi ikke sætter dit og personalets velbefindende på spil.

Kan professionel erhvervsrengøring betale sig?

Overvejer du, om det er lettere at overlade den daglige rengøring til dine egne ansatte? Det er ikke en god idé af flere årsager: For det første er dine medarbejdere ikke ansat til at gøre rent, og for det andet handler rengøring og indeklima om både helbred, hygiejne og velvære, men også om det signal du sender til dine kunder.

Professionel erhvervsrengøring er en investering med målbar effekt, og du bør derfor overlade opgaven til fagfolk. Når støv, snavs, bakterier og allergener er væk, har du færre smittekilder på arbejdspladsen, og den gode hygiejne giver flere fordele, fx:

– De ansatte bliver mindre syge og mere energiske

– Mindre rod giver større arbejdsglæde og bedre koncentration

– Du sender et signal om en sund virksomhed, der tager sig godt af sine ansatte

Hos Det Var Det Min Ven tilrettelægger vi rengøringen i tæt samarbejde med dig, og vi tager naturligvis højde for lovkrav, miljø, sundhed, velvære, sikkerhed og diskretion – og vi kommer på de tidspunkter, der forstyrrer det daglige arbejde mindst muligt.

Hvad koster rengøring til erhverv?

Som professionelt rengøringsfirma mener vi, at kvaliteten af vores arbejde er det afgørende punkt for et godt samarbejde, og vi går gerne de ekstra skridt, der skal til for at løse en opgave til fuld tilfredshed. Men der er et andet punkt, der også påvirker rengøringsoplevelsen, og det er naturligvis prisen.

Det Var Det Min Ven tilbyder billig erhvervsrengøring, og det gør vi, fordi vi mener, at med de rette folk, de rigtige produkter og en god indstilling er det muligt at lade kvalitet gå hånd i hånd med lave priser. Det ene udelukker ikke det andet, og selvom vi tilbyder billig erhvervsrengøring, går vi aldrig på kompromis med kvaliteten – vi lever af tilfredse kunder, og vi sørger for, at der er fuldstændig rent, inden vi forlader din virksomhed.

Vi tilbyder blandt andet:

– Standard erhvervsrengøring efter individuel plan

– Rengøring efter renovering

– Flytterengøring

Vi dækker hele Storkøbenhavn og de omkringliggende områder inden for en radius af 30 km., og transporten er inkluderet i prisen.

Prisen er blandt de laveste – hvis ikke den laveste – på markedet for erhvervsrengøring, og der er gode chancer for, at du kan spare nogle penge på budgettet ved at vælge Det Var Det Min Ven som din faste samarbejdspartner på rengøringsfronten.

Book online direkte

LAV EN AFTALE


Vi har gjort det nemt at booke. Vælg din dato, angiv antal kvm og foretag en online booking

Loading...

Bestil rengøring på nettet

Der findes helt sikker mange rengøringsfirmaer, der er både pålidelige og effektive, så hvad adskiller Det Var Det Min Ven fra alle de andre? Hvis vi selv skal sige det, så er det vores online bookingsystem, der er vores største styrke, og det er også her, vi fjerner os fra vores kollegaer i branchen – vi gør det let, enkelt og ligetil at bestille rengøring.

Når du bestiller rengøring på nettet, undgår du at havne i en telefonkø, og du skal ikke tilpasse din tid efter rengøringsfirmaets kontortid – du bestiller, når det passer dig på alle tidspunkter af døgnet. Samtidig lader du dig ikke lokke af forskellige tiltag og løsninger, men kan i stedet beslutte dig i ro og mag for, hvilken løsning der passer dig bedst.

Kan du så bestille alle former for rengøring via nettet?

Ja. Det kan du faktisk. Du kan booke os til at komme og gøre virksomheden ren en enkelt gang – måske fordi dit eget rengøringspersonale holder ferie, eller fordi du gerne vil prøve Det Var Det Min Ven uden at lave en fast aftale med det samme. Du kan også bestille en ordentlig omgang forårsrengøring, og hvis du ved, du har behov for en efterårsrengøring 6 måneder senere, kan du booke os allerede nu. Leder du efter en fast rengøringsaftale, kan du også bestille det på nettet – og ved du ikke helt, hvad du specifikt har brug for af antal timer m.m., så kigger vi på det første gang vi kommer. I samarbejde med dig, naturligvis.

Bruger du vores online bookingsystem, bliver du guidet igennem fra ende til anden, og det eneste du skal vide på forhånd er, hvor mange timer du har brug for, og hvilket tidspunkt du ønsker, at vi skal komme. Når du har indtastet firmanavn og adresse, er din bestilling klar, og vores folk møder op på aftalt tid og sted.

Ønsker du ikke at bestille rengøring på nettet, er du altid velkommen til at ringe til vores kundeservice på tlf. +45 91 40 80 91 eller sende en mail på info@dvdmv.dk.

Hvor ofte skal der gøres rent?

Der findes ikke et enkelt svar på spørgsmålet om, hvor ofte der skal gøres rent i en erhvervsvirksomhed. Driver du en produktionsvirksomhed, sviner det sandsynligvis mere, end hvis du administrerer et kontorlandskab. Har du en fødevarevirksomhed, skal der gøres rent hver dag, og driver du en tandlægeklinik eller en lægeklinik er hyppig rengøring også nødvendig.

Grundlæggende kan man sige, at arbejdsstedet skal holdes rent, så der ikke opstår alvorlige gener for hverken personale, kunder, patienter eller klienter. Ifølge Arbejdstilsynet betyder det, at støv og snavs skal holdes på et passende lavt niveau, og for virksomheder, hvor hygiejne spiller en særligt stor rolle, skal der tages særlige hensyn i forbindelse med rengøringen.

Kort sagt handler omfanget af rengøring af aktiviteterne i arbejdsrummene, og herunder også de enkelte arbejdsprocesser og anvendte stoffer og materialer.

Vil du være sikker på at overholde alle krav og samtidig sikre et godt indeklima for dine medarbejdere, anbefaler vi, at du udarbejder en rengøringsplan. Her beskrives, hvad der skal gøres rent i forbindelse med den løbende rengøring, men også hvad der skal rengøres under hovedrengøringen. Vi hjælper dig hellere end gerne med at udvikle en plan, der beskriver både hvor ofte, der skal gøres rent, men også hvilke metoder der skal bruges. På den måde kan du udnytte vores viden og kompetencer til at komme helt ud i krogene og sikre dig et sundt arbejdsmiljø, hvor grundlaget for effektivitet og koncentration er i orden.

Vælger du Det Var Det Min Ven som din faste rengøringspartner, er det helt op til dig, hvor ofte vi skal komme. Vi tilbyder både daglig rengøring, ugentlig rengøring eller  , ligsom du er velkommen til at booke os til årets hovedrengøring, eller hvis der eksempelvis skal gøres rent efter en personalefest eller en renovering.

Præcision, grundighed og diskretion

Som professionelt rengøringsfirma forstår vi, at diskretion er et vigtigt element, når der skal lukkes udefrakommende rengøringspersonale inden for døren – og vores medarbejdere lever naturligvis op til alle krav om diskretion.

Grundighed er udgangspunktet for enhver rengøringsopgave, men fordi vi arbejder med mennesker, kan vi ikke garantere, at der ikke sker fejl eller misforståelser. Hvad vi til gengæld kan garantere, er, at hvis det sker, så gør vi vores bedste for at tage hånd om det med det samme. Hos Det Var Det Min Ven får du en fast kontaktperson, så du hurtigt og let kan få fat i os, hvis behovet opstår.

Præcision handler om andet og mere end grundig rengøring. Det er et spørgsmål om at nå de aftalte opgaver inden for aftalt tid, og det gør vi. Oplever vi, at opgaverne med tiden kommer til at fylde mere end oprindeligt aftalt, tager vi en snak om at revidere rengøringsplanen, så du hele tiden har hånd i hanke med, hvor mange timer vi bruger i din virksomhed.

Vi tilbyder blandt andet:

– Daglig rengøring

– Ugentlig rengøring

– Hovedrengøring

– Flytterengøring

– Renoveringsrengøring

– Enkeltstående rengøringsopgaver

Er du i tvivl om, hvor vidt vi kan løse din opgave, så skal du endelig ikke tøve med at kontakte os. Du kan ringe til kundeservice på tlf. +45 91 40 80 91 eller sende en mail på info@dvdmv.dk. Ved du allerede, hvad du har brug for, kan du benytte vores online bookingsystem til at bestille erhvervsrengøring hos os.

Standard erhvervsrengøring – hvilke ydelser er omfattet?

Som udgangspunkt er der ikke noget, der hedder en standardløsning, når det kommer til erhvervsrengøring hos Det Var Det Min Ven. Vi målretter rengøringsplanen til den enkelte virksomhed, så der tages højde for specifikke krav og behov, og så du får lige præcis den pakkeløsning, du har brug for.

Når det er sagt, så er der naturligvis opgaver, der altid går igen. For eksempel gør vi følgende hver gang, vi kommer:

– Tømmer skrald

– Støvsuger alle gulve og tæpper

– Vaske alle hårde gulve

– Fjerner spindelvæv

– Tørrer alle flader af

– Tørrer computerskærme af

– Tørrer bord- og stoleben af

– Rengør køkken og badeværelse

På klinikker har vi ekstra fokus på rengøring af overflader, gulve og dørhåndtag, og vi har den fornødne viden til at vedligeholde hygiejnen, så både medarbejdere og patienter kan føle sig i trygge hænder.

Har du yderligere behov, inkluderer vi det i rengøringsplanen, som vi udvikler i tæt samarbejde med dig. Det foregår ved at vi – den første gang vi kommer hos dig – kortlægger dine behov for at sikre, at vi kommer ud i alle krogene, så du får en skinnede ren virksomhed rengjort efter dine standarder. Herefter udarbejder vi en ugentlig plan, der tydeligt indikerer tidsforbruget, så du ved præcis, hvad du skal betale for vores arbejde.

Stor eller lille virksomhed?

Hos Det Var Det Min Ven udfører vi erhvervsrengøring hos både små, mellemstore og store virksomheder, ligesom vi har faste aftaler med foreninger og institutioner. Uanset størrelsen på din virksomhed udarbejder vi en fast rengøringsplan, der passer til dine behov, så du får den rette rengøring hver gang.

Leder du efter et rengøringsfirma, der tilbyder hovedrengøring, flytterengøring eller renoveringsrengøring, så klarer vi også den. Løbende rengøring er ikke et krav, og hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi kan hjælpe dig, så kontakt os endelig. Indimellem kan det være rart med en personlig samtale med en ansat fra kundeservice, og hvis du ikke har behov for det, kan du bruge vores online bookingsystem til at bestille rengøring på en specifik adresse og på et specifikt klokkeslæt.

Du får det præcis, som du vil have det med Det Var Det Min Ven, og vores store fleksibilitet – i kombination med grundighed og lave priser – er en af de styrker, der for mange københavnske virksomheder gør os til det oplagte valg af rengøringspartner.

Vil du høre mere om vores services, eller ønsker du at tale med en medarbejder, så kontakt kundeservice på tlf. +45 91 40 80 91. Du er også velkommen til at sende en mail på info@dvdmv.dk, så vender vi tilbage med et svar så hurtigt som overhovedet muligt.

Det Var Det Min Ven – hvem er vi egentlig?

Udgangspunktet for Det Var Det Min Ven var et reelt ønske om at hjælpe familier med at forene arbejdsliv og pligter i hjemmet, og privatrengøring blev første skridt på vejen mod en professionel rengøringsvirksomhed. Med tiden har opgaverne ændret sig, og i dag tilbyder vi både privatrengøring og erhvervsrengøring – og vores fokusområde er sidstnævnte.

Vi har adresse på Strandgade 4A i København, og vi servicerer kunder i hele Storkøbenhavn samt i en omkreds af 50 km fra byen. Vi kører både nord, vest og syd for hovedstaden, og de mange ruter, vores medarbejdere har, gør det muligt at passe din virksomhed ind på de dage, hvor du har behov for professionel erhvervsrengøring.

Vores mål er at tilbyde hver enkelt kunde en individuel rengøringsløsning af højeste kvalitet, og det kan vi gøre, fordi vores medarbejdere er trofaste og professionelle, og de arbejder upåklageligt og effektivt hver eneste gang.

Der er flere fordele ved at vælge Det Var Det Min Ven som din faste samarbejdspartner:

– Du får grundig rengøring efter dine ønsker

– Du møder et engageret og smilende personale

– Du får effektiv erhvervsrengøring til en favorabel pris

– Du får stor fleksibilitet og medbestemmelse, så vi ikke forstyrrer arbejdsgangen

– Du får garanti for en god service og en høj kvalitet

– Du får en professionel samarbejdspartner

Al vores arbejde udføres omhyggeligt og med stor professionalisme og altid med et smil og viljen til at samarbejde. Vi er åbne for dine forslag og idéer, og vi indretter rengøringsplanen, så den passer til dine ønsker og behov.

Hvorfor skal du vælge Det Var Det Min Ven?

Når det kommer til at finde den rette samarbejdspartner til at varetage erhvervsrengøringen i din virksomhed, er det helt store spørgsmål selvfølgelig, hvorfor du skal vælge os – og det vil vi gerne give et bud på.


Vi har allerede nu en lang række af tilfredse erhvervskunder i Københavnsområdet, og hver og én kan de skrive under på, at vi altid løser vores opgaver uden at gå på kompromis med kvaliteten. Der sker naturligvis fejl – sådan er det, når man arbejder med mennesker – men når det sker, så løser vi dem på en måde, så alle bliver tilfredse med udfaldet.

Det Var Det Min Ven arbejder hurtigt og effektivt, og vi har en pålidelig medarbejderstab, der trives i organisationen, så du altid møder et smilende og serviceminded personale på gangene i din virksomhed. Hvis vi vel at mærke er der, mens du er – det er nemlig op til dig, om der skal gøres rent, inden personalet møder, eller mens arbejdet finder sted. Er sidstnævnte tilfældet, finder vi naturligvis en løsning, der forstyrrer mindst muligt.

Når du vælger Det Var Det Min Ven, får du blandt andet:

– Høj kvalitet for få penge

– Stor fleksibilitet tilpasset dine behov

– God kundeservice og et smilende rengøringspersonale

– Mulighed for online bestilling

Vi sætter en ære i at udføre vores arbejde med stor præcision og efter aftale, så du kan regne med, at vi kun bruger den tid, der er afsat. Har du behov for det, hjælper vi gerne med en tilbagevendende gennemgang af rengøringsplanen, så den hele tiden er opdateret og tilpasset arbejdspladsen specifikke behov. Eksempelvis kan det være nødvendigt med oftere støvsugning og gulvvask i vinterhalvåret, mens sommerhalvåret kan kræve hyppigere afstøvning og støvsugning for at undgå allergener.

Vælger du os som din rengøringspartner, får du en skinnende ren virksomhed, der fungerer for medarbejderne, og som giver dine kunder et professionelt indtryk.